Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. Praktickou součástí práce je dotazník, jenž napomáhá firmě zjistit, co by mohla udělat pro zlepšení spokojenosti zákazníka.
Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. Praktickou součástí práce je dotazník, jenž napomáhá firmě zjistit, co by mohla udělat pro zlepšení spokojenosti zákazníka.
Vernostné programy v maloobchode z hľadiska nákupného chovania a preferencií spotrebiteľov
Krajčová, Monika
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy v maloobchodě z hlediska nákupního chování a preferencí spotřebitelů. Analyzuje současný stav na trhu věrnostních programů v České republice, popisuje postoj spotřebitelů k věrnostním programům, identifikuje preference spotřebitelů v oblasti věrnostních programů. Definuje motivy vedoucí spotřebitele k účasti ve věrnostním programu a faktory, které tento proces ovlivňují. Spotřební chování zákazníků bylo zkoumáno marketingovým výzkumem.
Věrnostní programy v oblasti prodeje vína
Lakomá, Martina
Diplomová práce se zabývá tvorbou a implementací integrovaného věrnostního programu pro síť malých a středních společností zabývajících se prodejem vína na českém trhu. V literární rešerši jsou uvedena teoretická východiska týkající se CRM, zákaznické věrnosti, hodnoty zákazníka a především zákaznických věrnostních programů. Ve vlastní práci je pak uvedena analýza současného stavu věrnostních programů v oblasti prodeje vína v Jihomoravském kraji, analýza požadavků podnikatelů a zákazníků na tyto programy, kvantifikace hodnoty zákazníka, kvantifikace faktorů věrnosti a návrh a implementace integrovaného věrnostního programu. Součástí práce je i ekonomické vyčíslení celého projektu.
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
Ochec, Jiří ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Horáková, Helena (oponent) ; Zvánovec, Rudolf (oponent)
Tato disertační práce se zabývá identifikací marketingových aktivit na podporu zákaznické věrnosti v podmínkách českého bankovního sektoru. Kromě odpovědi na otázku jaké marketingové aktivity na podporu věrnosti implementovat, vytváří obecně platný metodický model pro řešení úkolů s obdobným zadáním. Zabývá se také několika přístupy k selekci vhodných klientů k oslovení marketingovými aktivitami včetně využití nástrojů analytického marketingu. Práce využívá několikastupňový výzkum, jehož jednotlivá zjištění a další fáze na sebe navazují. Zohledňuje rovněž více dimenzí zákaznického vnímání, a to zajímavost, osobní využitelnost, zamezení odchodu, samozřejmost a inovaci. Nově jsou v práci definovány pojmy spokojenost, věrnost, loajalita.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.